سلام مهمان گرامی؛
به انجمن لارکتون خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.


ابزار هدایت به بالای صفحه

مخصوص کاربران فعال . . .ثبت رایگان لینک کاربران در انجمن لارکتون و بک لینک رایگان

ثبت کانال تلگرام . . .افزایش ممبر کانال با ثبت کانال خود در سایت

جذب مدیر فعال . . .قوانین رو حتما مطالعه کنید
بازدید از تاپیک : 41
اطلاعات نویسنده محتوای پاسخ
admin
آفلاین
ارسال‌ها : 222
عضویت: 23 /8 /1393
سن: 23 ساله
شناسه یاهو:
تشکرها : 8
تشکر شده : 62

طنز؛ ادبی و سیاسی و اسیدی


پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

جبهه ادبی آبی

اداره هواشناسی با همکاری کارشناسان ادبیات نتایج تحقیقات خود درباره علل آبگرفتی معابر را اعلام کردند. آنان هشدار دادند با شروع بارندگیهای پاییزی، جبهه پرفشار اشعار آبکی به سمت کشور در حرکت است. آنان توصیه کردند در فصل پاییز مردم علاوهبر چتر حتما همراه خود یک کتاب رمان کلاسیک داشته باشند. کارشناسان معتقدند قشنگه که همه شعر بگویند اما اصراری هم نیست حتما شعرشان را به دیگران اساماس کنند.

جبهه کارگزارانی

محمد هاشمی گفت یک جبهه هوای پرفشار از سمت چپ به سمت راست در حال حرکت است که منجر به رگبار و تگرگ و آسمانقلنبه خواهد شد. هاشمی گفت برای همین من از حزب کارگزاران که دیگر حزب نیست و جبهه است خارج میشوم که جبهه نگیرم. وی تاکید کرد در جبهه بین خاکریز و شورای مرکزی فرقی نیست اما در حزب بین شورای مرکز و مرکز شورا هم فرق است. هاشمی در پاسخ به خبرنگار «شرق» که پرسید بهخاطر کسی آمدید بیرون؟ گفت من تا حالا بهخاطر کسی بیرون نیامدهام اما بهخاطر خیلیها تو رفتهام. همیشه هم عادت داشتم به خاطر من میآمدند تو. پس من به خاطر کسی بیرون نیامدم. هاشمی گفت من عوض نشدم، اساسنامه حزب عوض نشده اما خیلی چیزها عوض شده. مثلا خیابان مطهری قبلا یکطرفه به راست بود، الان یکطرفه به چپ شده. عیبی هم ندارد. آدم عادت میکند. اما من عادت ندارم به هر چیزی عادت کنم.

جبهه اسیدی

آدم میماند چه کار کند. از آنطرف بعضی ها مرض دارند و ترس به دل مردم انداخته اند و اسید میپاشند. آدم هم میترسد بیاید توی خیابانهای اصفهان. از اینطرف فلانجا یک باران بزند، سریع میگویند باران اسیدی است و نروید زیر باران باز ترانه بخوانید چون پوستتان تاول میزند و باید بروید بیمارستان. واقعا چه کار کنیم؟ این طرف اسید، آن طرف باران اسیدی، محل زندگی است یا آزمایشگاه پزشکی؟ ما نمیدانیم.

امضای admin


شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خداحافظی ات نیست نرو / نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو /
جمعه 30 آبان 1393 - 20:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



انتخاب سریع یک انجمن