سلام مهمان گرامی؛
به انجمن لارکتون خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.


ابزار هدایت به بالای صفحه

مخصوص کاربران فعال . . .ثبت رایگان لینک کاربران در انجمن لارکتون و بک لینک رایگان

ثبت کانال تلگرام . . .افزایش ممبر کانال با ثبت کانال خود در سایت

جذب مدیر فعال . . .قوانین رو حتما مطالعه کنید
بازدید از تاپیک : 25
اطلاعات نویسنده محتوای پاسخ
sabtenobel
آفلاین
ارسال‌ها : 135
عضویت: 3 /7 /1395
تعداد اخطار: 1

​چگونگی ارسال مدارک مختلف برای اداره ثبت شرکت ها


چگونگی ارسال مدارک مختلف برای

اداره ثبت شرکت ها

این روزها فرآیند

ثبت شرکت و

ثبت تغییرات شرکت ها بصورت اینترنتی و از سایت رسمی اداره ثبت شرکتها

و توسط افراد خبره و متخصص این حوزه انجام می پذیرد . اما پس از آپلود و یا بار گذاری مدارک مورد نیاز

برای ثبت شرکت و یا ثبت تغییرات شرکت و در صورت پذیرش درخواست باید اصل مدارک نیز به

اداره ثبت شرکتها ارسال شود .

مدارک مورد نیازی که در هنگام ورود اطلاعات در سامانه اداره ثبت شرکت

ها از شما درخواست و بارگذاری شد مانند صورتجلسات

، مدارک احراز هویت ، اساسنامه ، اظهارنامه ، شرکتنامه ، وکالتنامه و ... باید پس از

پذیرش از طریق باجه های پست و در پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها بصورت سفارشی برای

این اداره پست شود. پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها در همان باجه های پست موجود است

و فقط کافی است از متصدی پست درخواست نمایید .

پست مدارک به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه متقاضیان ثبت شرکت می باشد

، بنابراین هرچند می توانید بصورت حضوری نیز برای ارائه مدارک اقدام نمایید ولی این

کار هم وقت و هزینه شما را بیشتر تلف خواهد کرد و هم کارکنان اداره ثبت شرکت ها را

بیشتر درگیر خواهد کرد. با ارسال مدارک بصورت پستی شماره مرسوله پستی از طریق سامانه

اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به پرونده شما لینک خواهد شد و جای نگرانی برای پیگیری

درخواست نخواهد بود .

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

تلفن : 02188770580

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت

ثبت شرکت وثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

دوشنبه 07 فروردین 1396 - 02:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



انتخاب سریع یک انجمن